top of page

GINOP PLUSZ-1.4.3-24

Publikálásra kerültek a 155 milliárd forintos keretösszegű KKV Technológia Plusz Hitelprogrammal kapcsolatos tervezett részletek. A Program célja a mikro-, kis- és középvállalkozások technológiai korszerűsítésének támogatása.
A program kiemelt figyelmet fordít a négy leghátrányosabb helyzetű régióban (Dél-Alföld, Dél-Dunántúl, Észak- Alföld, Észak-Magyarország) működő vállalkozások fejlesztésére, ezen régiók számára a keretösszeg legalább 65%-át elkülönítik. Budapesten kívül, minden lokációban székhellyel vagy telephellyel rendelkező KKV részére elérhető. Minden esetben a Projekt megvalósítás helyszíne számít és nem a Kölcsönt igénylő székhelye, ezért a budapesti székhellyel rendelkező szervezet Projektje is támogatható, amennyiben a Projekt maga Budapesten kívül, de Magyarországon valósul meg.


A hitel összege: 10millió – 100millió Ft

  • maximum az előző lezárt év üzemi eredményének tizenötszöröse

  • 3 teljes, lezárt üzleti évvel nem rendelkező vállalkozások esetén max. 50millió Ft

  • Kamat és egyéb díj: 0%

  • Elvárt fedezettség: minimum 50% (a beszerzett tárgyi eszközök fedezetbe vonása kötelező)

  • Megvalósítási idő: 18 hónap

  • Rendelkezésre tartás: legfeljebb 18 hónap

  • Türelmi idő: A rendelkezésre tartási idő végétől számított maximum 6 hónap

  • Törlesztés: havonta, egyenlő részletekben

 

Támogatható tevékenységek, elszámolható költségek:

  • új eszköz beszerzése (min. a projekt 50 %-a)

  • informatikai eszközök beszerzése (max. az új beszerzett tárgyi eszközök elszámolható költségének 30%-a)

  • elektromos jármű beszerzése (max. az új beszerzett tárgyi eszközök elszámolható költségének 50%-a)

  • megújuló energiaforrást hasznosító technológiák alkalmazása (max. összes elszámolható költség 30%-a)

  • immateriális javak beszerzése pl.: Woodpecker Vállalatirányítási Rendszer (max. összes elszámolható költség 10%-a)

  • képzési és tanácsadási szolgáltatások (max. összes elszámolható költség 5%-a)

  • minőség-, környezet- és egyéb irányítási rendszerekhez kapcsolódó költségek (max. összes elszámolható költség 5%-a)

Feltételek:

 

  • minimum 1 teljes, lezárt üzleti év

  • minimum 5 fő átlagos statisztikai létszám a legutolsó lezárt üzleti évben

  • eszköz beszerzés csak a kapcsolódó VTSZ listában szereplő lehet

  • GINOP Plusz 1. prioritás keretében már támogatásban részesült vállalkozás jelen Hitelprogram keretében nem részesülhet támogatásban

  • Építőipari tevékenységet folytató vállalkozások nem részesülhetnek támogatásban

A Hitelprogram keretében 2024. április 30-tól, 2024. december 30-ig lehet kölcsönkérelmet benyújtani.

A felhívás teljes terjedelmében letölthető innen.

Miért megnyugtató egy Woodpecker ERP-vel pályázni?

  • Az utóbbi 3 évben 50-60 pályázatban vettünk rész, tapasztaltak vagyunk IPAR 4.0 megoldások kivitelezésében is.

  • megkönnyítjük a pályázati anyagok előállítását 

  • rendszereink eddig minden pályázati ellenőrzésen átmentek

  • az ellenőrzéseken mi is aktívan részt veszünk, csökkentve ezzel az ügyfelünkre nehezedő terhet

  • A Modern Vállalkozások Programja által minősített beszállítóként mindenben megfelelünk a felhívás elvárásainak

  • az MVP szakembereivel személyes, jó kapcsolatot ápolunk

  • nem utolsósorban elégedett lesz rendszerével

bottom of page