Woodpecker Software

WP

Lényeg a részletekben

HUN: +36 20 994 4581

UK: +44 020-7193-8030

Kapcsolat

Vállalatirányítási megoldások



modul: Dokumentum kezelés

A dokumentumok létfontosságúak egy vállalat életében, sokuk a napi feladatok elvégzéséhez nélkülözhetetlen. Ezért sok dokumentumot kell rendezni, szakszerűen regisztrálni. A dokumentumok egy része fizikai formában jelentkezik, ezeket szkenneren és optikai karakter felismerőn kell átfuttatni. Másik része pedig elektronikus formában érhető el, de végül mindegyiket tudni kell kategorizálni.

A dokumentumoknak ezután saját élete lehet a vállalaton belül. Dedikált vagy fél-automatikus procedúrák szerint feldolgozhatók, logikai kapcsolatba hozhatók személyekkel, cégekkel vagy bizonyos típusú feladatokkal (kereskedelmi ajánlatok, megrendelések, projektek…). A cél, hogy könnyen és gyorsan visszakereshetők legyenek, amikor egy feladat elvégzéséhez szükség van rájuk.

A dokumentumok szövegezése többször változhat. Pl.: egy szerződés esetében. Ezek követésére szigorú szabályokra van szükség, hogy a különböző személyek által javasolt változtatásoknak azonosítható nyoma maradjon. Azért, hogy egyetlen módosítás se történhessen nyomtalanul, a vállalat szövegszerkesztőjét és email rendszerét szükség szerint lehet integrálni a vállalatirányítási rendszerbe. Ezzel minden „esemény” könnyen nyomon követhető és visszakereshető.



modul: Szerződések kezelése

A vállalati szerződések fontos dokumentumok árakkal, szolgáltatásokkal, határidőkkel. És megfordítva, egy árajánlat kiadását alapvetően befolyásolja az adott partner, szerződésben foglalt kondíciója és a szolgáltatás tartalma. A WPS-ben a szerződések integrált részét képezik a vállalatirányítási rendszernek. Segítünk szerződést generálni, ciklikusan visszatérő feladatokat, partnerlátogatások, karbantartások ütemezését megtervezni, nyitott vevői vagy beszállítói számlák beérkezését követni.

Kérjen rendszerbemutatót![Kattintson ide]



modul: Feladatkezelés

Mivel cége összes adata megtalálható az ERP-ben, miért ne használhatnánk azt tervezésre is? Ezzel elérhető a valós időben zajló folyamatos ellenőrzés, lehetővé téve a menedzsment azonnali reagálását. Így biztosan optimális útvonalon fog haladni vállalata hajójával.

A következő szinten az adatokból képzett eredmények összekötése olyan modellt eredményez, melyből kirajzolódik, hogy az elérhető kapacitásból mikor állítható elő maximális eredmény, vagy –adott esetben- a pénzügyi források szűkülése milyen területeket korlátozhat. A modell kimutatásokat küld a tervtől eltérő eredményekről, és előre jelzi a kihívásokat a vezetésnek.

Teendők, feladat listák, jegyzetecskék, naptárak…

Emlékeztetők, figyelmeztetések, találkozók… néhány példa azok közül, amiket egy gombnyomással, zökkenőmentesen rögzíthet a feladatkezelőben.

Feladatainak hatékony beosztása egyáltalán nem egyszerű, komplikáltabb, mint elsőre látszik. Egy eszköz kevés hozzá, szinkronizálni őket pedig nagyon körülményes lehet. Mivel a feladatkezelést több szempontból közelítjük meg, Ön sokoldalú megjelenítési lehetőséget kap tőlünk feladatai követésére.

Ellenőrzés, riportok

A delegált feladatok és információk követése, illetve beszámolók ellenőrzése mindennapi feladat. A szűkös idő nem teszi lehetővé a pontatlannak tűnő riportok ellenőrzését. De a WPS rendszerével megoldódik ez a gondja is. Napi riportjainak egy része automatikusan generálható lesz, másik része könnyedén, egy mozdulattal elérhető és előállítható rendszerünkből. Ezzel pedig időt és esetleges félreértéseket spórolunk a vezetésnek és a munkavállalóknak egyaránt. Mivel a WPS generált ERP-je követ minden egyes feladatot, azok könnyen ellenőrizhetőek lesznek.